22 Haziran 2016 Çarşamba

Sihirbazlar Çetesi-2


Akşam iş çıkısı, teeeeeee ne zaman Nehir ve arkadaşları   için yakala.co 'dan indirimli indirimli aldığım ama son anda fikir değiştirmeleri nedeniyle elimde kalan  sinema biletlerini değerlendirmeye karar verdim.

E, ne olsa Nehir Kumla'da tatilde, Selin arkadaşları ile firari,Özer koca adam...evde yapacak bişi yok.


Natilus'a gittim ve biletimi hemen aldım. Önümde boş, ne istersem yapacağım hatta istemezsem hiç bişi yapmayacağım koskoca 1.5 saat. Çok uzun zaman oldu zamanın özgürce bana ait olduğunu yaşamayalı. Bir şey yapmak-yetiştirmek-koşturmak -"düşünmek" yok. Uzat bacağını otur.Nefis bişi. Param yok. Ne önemi var. Almazsın bişi olur biter.Vallahi özgürlük güzel şey.


Neyse efendim, Sihirbazlar Çetesi-2'ye girdim.Jon M. Chu tarafından yönetilen, Amerikan yapımı suç ve gerilim filmi. Sihirbazlar Çetesi filminin devamı olan filmin oyuncu kadrosunda ilk filmde oynayan Jesse EisenbergMark RuffaloWoody HarrelsonDave FrancoMichael Caine ve Morgan Freeman'ın yanı sıra Daniel RadcliffeLizzy CaplanJay Chou ve Sanaa Lathan yer alıyor

 Kliması çalışmayan iş yerimde bütün gün hamam tellağı hayal ettikten sonra buz gibi bir sinema salonuna girmek her şeyden önce ruha iyi geliyor.


Film,ilkini aratmıyor gayet eğlenceli. Biraz daha abartı ve masalsı öğeler artmışsa da işin mantığını sorgulamak mantıksızlığın ta kendisi olduğundan keyifle izliyorsunuz. Tempo düşmüyor, sürprizler şaşırtmacalar son ana kadar cömertçe serpiştirilmiş.


Kadroya yeni katılan oyuncular gayet baskın ve renkli karakterler . Onları kolayca kabulleniyorsunuz.  Kullanılan simgeler ve çağrışımlar ise üzerinde düşünülesi derecede ilginç. eğlenceli film ama yine de mesajları inceleyip "hımmm"lamaktan alıkoyamadım kendimi.


Sihirbazlar Çetesi-2'yi , benzer filmler-illa aşk'lar-sex objeleri ile bezenenler arasından sıyrılıp  bir öyküsü olduğu için çok sevdim. 

Biraz yalan biraz gerçek ;hayat da bu değil mi aslında?









20 yorum :

  1. Süper bir keyif yapmışsın Deniz! Arafı mı izlesem bunu mı bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye seçim yapıyon ki Aliye'm
      Dükkan senin :)

      Sevgilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

      Sil
  2. İlkini sevmiştim, bunu da izleyeceğim kesin :)

    Ah tek başına sinemaya gitmeyi ne çok severim, en son ne zaman gittim hatırlamıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan sen de mi kendini "zorunluluklar" denizinde akıntıya kapılmış buldun.
      Dilerim sevdiğin şeyleri yapmaya zaman bulursun en kısa zamanda

      Sevgiler :-)

      Sil
  3. İlkini çok sevmiştim, bunu da vakit bulduğumda izlemek istiyorum kesin.

    Şu hamam tellağı meselesine çok güldüm ahahahaaa :) İlahi sen ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi Şebnem, iki günde 1.5 kilo vermişim. Öyle sıcak ki büro yakında buharlaşabilirim :p

      Sevgiler caanımmm

      Sil
  4. Ben bir Morgan Freeman hayranı olarak bu filmi kaçırmamam lazım. Teşekkürler. İyi yapmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendilerine ben de hayranım Nilgün, o kırık tebessümü var ya;ona bayılıyorum ve kesinlikle harika bir oyuncu

      Umarım sen de beğenirsin

      Sevgiler

      Sil
  5. Ben bir Morgan Freeman hayranı olarak bu filmi kaçırmamam lazım. Teşekkürler. İyi yapmışsınız.

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. İzle izle , vallahi hoş bi film.
      Beğeneceğini umuyorum Mai'nin diğer bir tonu :D

      Sevgiler sana da

      Sil
  7. İlkini izlemediğim için buna da gitmedim. Ben de ne yaptım, world of warcraft'a gittim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aha?
      eee,onu anlat sen de o zaman. Seversem ben ona da giderim
      İki biletim daha var Buzlu Kalem :D

      Sevgiler

      Sil
  8. Sinemaya gitmeyeli çok uzun zaman oldu. En son Livaneli'nin Vefa filmine gitmiştim, onda da yazar ve senaryo hatırına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu?
      "ama sen??" oldum bir anda
      Görseli sen kadar kuvvetli birinin sinema ile haşır neşir olduğunu düşünmüşm hep bak şimdi fark ettim bunu.
      Sevmiyor musun neden gitmiyorsun çok merak ettim

      Sevgiler

      Sil
  9. Ayyy nasıl kıskandım seni bir bilsen :)) Hiç yok öyle kendime ayıracağım, bacağımı uzatıp film izleyeceğim zaman desem inanır mısın bilmem, Çocuklar küçük olunca, yapışık 4'üz gibiyiz biz :)) Ama hafta sonları kocamla plan kurup, çocukları uyutup izliyoruz film, ama öyle sinemada falan değil, bildiğim bizim oturma odasında :)) İlkini de izlememiştim, aldım notumu önce birincisi sonra iki numara :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarı mutlu olmaksa sen başarılısın Güliz :) Ha sinema ha ev...sinemaya bilet alan herkes gidiyor ama haftasonu eşinle paylaştığın "paha biçilmez"

      Sevgiler cancağızım :)

      Sil
  10. Henüz gidemedim ama merak ettiğim bir film.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik Hikayesi Merhaba,

      Şu stresli ve sıcak günlerde "neye gitsem neye gitsem"in doğru cevabı bu film kanımca
      Umarım beğenirsin

      Sevgiler :-)

      Sil
  11. ikincisi gelmiş haa izlerim ben de. 2013 yazında gelmişti ilki :)

    YanıtlaSil