25 Kasım 2016 Cuma

Hatırla

Unutmak mümkünse bile hatırlamak daha mümkün geldi bugün bana. Şimdi hatırlamak zamanı (tık)

..Öylesine yaşamımıza girmiş, anlaşılmaz rastlantılarla bizden bir parça olmuş, bir başka yerde değilde burada, bir başkası değilde ben olmamı sağlayan birkaç insan, birkaç anı, birkaç sözcük..

Kürşat BAŞAR- Sen Olsaydın Yapmazdın Biliyorum



Doğum kontrole rağmen doğan çocuklara Mac Gaycer dedik ya sonraki zamanlarda :-)))
 






























En sevdiğimi en sona sakladım.
İnsanlığımızı ve içimizdeki çocuğu yitirmemek dileğiyle....

18 yorum :

  1. Ah, Kadriye, zamanda yolculuğa çıkarttın bizi:) merdaneli çamaşır makinemizi çok iyi hatırlıyorum markası da Nurmetal'di. Herkes otomatik makineye geçmişti ama biz boşanmadan dolayı sıkıntıda olduğumuzdan çok sonra babam bizim için taksitle alana kadar hep o makinede yıkadık çamaşırları:)) dolaşan kasetleri kalemle nasıl çözerdik sahi:))hala Sinatra kasetlerim duruyor:)) Ben McGyver'ı hatırlıyorum ama daha çok Uzay Yolu, Küçük Ev neslindenim:))) Kalemine sağlık keyifle okudum hepsini.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde , baktıkça özledim özledikçe baktım
      Yokluk değilmiş ki o yaşadıklarımız
      Şimdi anladım...

      Sevgiler

      Sil
  2. Hepsini görmüş, yaşamış olmanın mutluluğu içeridindeyim. Ne güzel günlerdi. Kalemine sağlık.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oley, sanal ortamda "çak" nasıl yapılır bilmiyorum ama aynı şeyleri yaşamış ve tebessümle hatırlamış bir Bahar arkadaşım olduğu için mutluyum şu an :-)

      Sevgiler

      Sil
  3. Ay o zıplayan tavşan...
    Jetonlarımızı yutan ankesörlü telefonlar...
    Laklak dı dimi adı o birbirine vuran oyuncağın...
    Merdaneli çamaşır makinam üniversitedeyken lüksümdü, lüksüm :)))

    Hey gidi yıllar hey...
    Biz evet vicdanlı çocuklardık, kesinlikle ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jetonlara baktığımda hala çok kıymetlilermiş gibi geliyor Şebnem
      Üniversiteyi İstanbul'da okudum ama aile Trabzon'daydı
      tüm paramı yatırırdım o büyük jetonlara :-)

      Sevgiler

      Sil
  4. hayatım bir film şeridi gibi gözümün önünden geçti derler ya. aha öyle oldu resimleri görünce:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok neresini sevdin o film şeridinin yaşadıklarını yazarken istemdışı olarak fonda müzik duymama neden olan sevgili Mİthad Selim :-)

      Sil
    2. sobadaki portakal kabukları elbet:)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Di mi Burcu? :) Kimseye kıyamadık hep kendimize yüklendik. Bizim jenerasyonun sorunu da temelde bu oldu sanırım

      Sevgiler

      Sil
  6. Çok güzel bir derleme olmuş. Beyninize, emeğinize sağlık. Nostaljik bilgiler nasıl da duygulandırıyor insanı.
    Ben en çok son karedeki fotoğrafla son paragrafı sevdim.
    Sobanın üstündeki portakal kabuklarının kokusunu duyar gibi oldum.
    Teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele karadenizlilerin bildiği o sobada fındık yanarkenki çıtırtı da eşlik ederse soba üstündeki portakal kabuğunun kokusuna, mutluluğun tam tarifi olurdu Makbule.
      Ay anılar anılar...yitirilenler ve kazanılanlar

      Her şey gönlümüzce olsun dilerim

      Sevgiler

      Sil
  7. Ah unutmak ne mümkün o blendax şampuanın kokusu hala burnuma geliyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blendaxın kokusu di mi Kelebek Etkisi :D bak sen söyleyince hatırladım kokusunu hakikatten heee :-) )))

      Sevgiler

      Sil
  8. Tavşanlı şey ve o hunili hortumlu şey hariç hepsini biliyorum.Gördüm,yaşadım,tattım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavşanlı şeyi annem alırdı bana, evde hoplata zıplata gezerdim Nur
      Tattıklarımız arasında emzikli şekerin yeri bana ayrı bi güzel ay kahkaha attım şimdi

      Sevgiler

      Sil