6 Mayıs 2021 Perşembe

Hıdrellez


 Teee  2015'te Hıdrellez ile ilgili  dehşetengiz anımı anlatmıştım  size (unutulmaz hıdrellez anısı için tık lütfen) . Ciddiye alıyorum  ben  bugünü. Sabah beri pozitif müzikler dinleyip twitterdan uzak kalmaya, gözümü göğün mavisinden alıp denizin mavisine çevirmeye özen gösteriyorum. Mavide bir noktayım ben..kendime dünyayı  fazlaca dert etmenin kibir olduğunu hatırlatıp olumladım mümkün olduğunca her şeyi.



Gül ağacımızın dibinden Nehir ile benim dilek mektuplarımızı alıp Kadıköy sahilinden denize salıverdim. Sevgili Hızır ve sevgili İlyas...buluştuğunuz anda güzel dileklerimiz güzellikle kabul olup güzellikle gerçekleşsin tez vakitte inşallah.


Bir önceki yazıda cinayeti anlatıp bir sonraki yazıda bahardan dem vurmak...hayat tam da bu galiba.


Dualarınız ve dileklerinizi iyice tarif edin e mi? Kaderin garip bir mizah anlayışı var.


Baharınız bahar, ömrünüz güzellik dolu olsun. Bugün hıdrellez : ülkemin aydınlık günleri aydınlık ve güzel insanlarla bize geri gelsin, iyi olanın kazandığı süreç tez başlasın. "Bugün" mutlu olalım ama yarınlar da umut ve somut güzelliklerle dolu olsun.


18 yorum :

  1. Güzel dileklerine tüm kalbimle katılıyorum Mai🙏😊🌺🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YILDIZ,

      Güzel dileklerimiz bizimutlu etsin hep :-))))))))) lazım lazım h epimize lazım

      Sevgiler

      Sil
  2. :) ya hu o mübarek dua kapıları da öyle bir anda açılıyor ki kabul olan dileğe bakıp neden ötekisi olmadı diyorum hep:)

    Bunalmaktan bıkan Narda selam eder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N.Narda,

      uy kıyamam sana daaa... güzelgünler göreceğiz güneşli günler. Sabır, az kaldı sabırrr

      Sevgilerimle

      Sil
  3. Anina koptum ya :))) ben bu sene teknolojik dilek yaptm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,

      Anım rezil derecede komik bence de :-)))))))))) Teknolojik dilek nasıl oluyor, onu nsıl beredin anlatsana??

      Sevgiler

      Sil
  4. Ben hep gülümseyen yüz çizerim, ayrıntılar hallolur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,

      Detaylar önemli sen yine de o muhteşem aklında 3-5 detay ekle derim ben.

      Sevgiler

      Sil
  5. hıdırellez bayramını bende önemsiyorum maimm,
    sağlık, sevgi, bolluk ve bereket getirsin hayatımıza:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren'im şekerim,

      Hıdrellez hayal ettiğimizden de güzelini getirsin hayatlarımızaa...sevgilerrrrrrrr

      Sil
  6. Dilekleriniz, dualarınız çok güzel ve anlamlı, hepsi gerçekleşir inşallah 🙏 Bizde sabah ezanı sonrası aşağı indik gül ağacına:-)) Ben bir gören olur mu, bu saatte başımıza birşey gelmez derdinde, eşim ise dilek kağıtları vs acaba duruyormu derdinde :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,

      Eşine bayıldımmmmmmmmmmm ajsashaksas çok tatlı yaaaaa :-))))))))))))))))))))


      Sevgilerr

      Sil
  7. Valla kusura bakma canım ben bu tür şeyler inanmayı çoktan bıraktım, ama sana mutluluk veriyorsa neden olmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde,

      Kusura niye bakayım? Sen inanma mutlu ol ben inanayım mutlu olayım.

      Sevgiler.

      Sil
  8. İlkay,

    Doğru dua etmek diye bişi var..çokomelli. Bir ara anlatacağım, neler değişiyor neler hayatımızda

    Sevgiler

    YanıtlaSil