2 Kasım 2021 Salı

Mai'ye Özlem

 



Ben geri zekalıyım.


Geçmiş yazılarıma bakıp  ağlayan bi ben :-)


İşsiz kaldığım zamanki yazılarıma bakıyorum..o günlerde nasıl zormuş hayat benim için ama ben yine de nasıl dört elle sarılmışım yaşamaya.


Blog yazmanın ve buradaki dost insanların  satırlarının ne kadar destek olduğunu, nasıl da kocaman kuleler inşaa edip  beni koruduğunu şimdi çok daha net görebiliyorum.


Sevgili Blog Dünyasının artık burada olmayan- hala burada olan tüm insanları : benim beni kaybetmememe yardımcı olduğunuz için hepinize müteşekkirim.


Kaç günlerdir iki satır yazıp  dönüş yapmaya çalışıyorum ama ülke gündeminin yansımaları hayatı alt üst ettiği için normalde bir kere ve beş dakikada yapacağınız işi 10 kere ve 5 'er saatte yapıyorsunuz.


Olsun..şikayet mi ettim sanki? Daha çok şey yapmak isterdim ama zaman  ve koşullar bu kadarına müsaade ediyor ne yapalım.

Nehir üniversite sınavı senesinde ve hala odak yok.


Selin Erasmus ile İspanya'ya gitti  ve çok mutlu.

Özer anneciğii uzun zamandır hasta olduğu için endişe ile Eskişehir'e gitti ve üzgün.

Ben hala bulutları  seyredip  her sabah gördüğü ağaçları  her sabah eksilmeyen bir özlemle selamlayan , gerçek dünyanın kirinden bıkmış gizemlerine ve sürprizlerine doymamış bir şaşkın. Şıkır şıkır giyinip  az daha yürüsem şu  gökyüzünün altında diye kulaklarında klasik müzik deryası yürüyüp duran bi tip...

amaaan ne bileyim..bi sürü şey oldu anlatsam  sabaha kadar yazmam lazım.


Dur bakalım döndüm inşallah diyeyim de bir...

14 yorum :

  1. Hoş geldiniz diyelim biz de o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,

      o "hoşgeldin"ler var ya.. stop etmiş arabaya bir omuz da ben vereyim diyen eşsiz bir destek gibi :-))) Çok teşekkür ederim

      Sil
  2. Hoşgeldiniz, uzun zamandır yazmıyordunuz. Yazılarınızı özledik. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Çok teşekkür ederim..ben de sizi duymayı ve yyazı yazmayı özledim.

      Yazmamak kendimize emanet :-)

      Sevgiler

      Sil
  3. Çoğumuza böyle oluyor, hayat akiyor, yazsak yazacak çok şey oluyor ama bir türlü yaz-a- mıyoruz. Böyle bir dönem....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N.Narda,

      Kopmamak ve direnmek de kendimiz için yapabileceğimiz en iyi şey sanırım. Arada geri dönüp böyle oh nerdesin yaaa'lar oluyor ya..ilaç ilaç :-))

      Sevgiler

      Sil
  4. Hoşgeldiniz. özlemiştik merak ettim inşaallah halletmişsiniz herşeyi. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya,

      Ölünce bile bitmiyor koşturmaca sanırım..var oluş yorucu :-))

      Sevgiler

      Sil
  5. Yaz be Maim, sen sabaha kadar yazsan ben akşama kadar okurum soluksuz vallahi :))

    Selin çok güzel bir iş başarmış, tebrik ediyorum yavrumuzu ♥ Nehir'e de başarılar diliyorum, odaklanır o da yakında ;) Bizim ergen de seneye o yola girecek ama sınav mı üniversite de ne modunda :) Bu modellere has mı diyeceğim ama değil tabiki :))

    Ben de yeniden dönmeye çalışıyorum bloga, eskisi gibi yazamıyorum. Birşeylerim eksildi sanki yazma konusunda. Ama söz verdim deneyeceğim bu ay. Senin de yeniden gelmene çok sevindim Maim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem,

      Sen burayı ben seni sen de beni bırakmayalım e mi?

      Hayatın en canlı ve parlak renkleri o satırlarda bakioluyor. Geçmiş yazıları okuyunca "ben mi demişim, ben mi yapmışım" oluyorum. Belki bugünün saçmalıklarına dayanamayan beyin reset atıyor minik minik sürekli..
      YAzalım kuzum..hep yazalım

      Sevgiler

      Sil
  6. Hoş geldiniz sefa getirdiniz....
    Bu midlar bizi yıldırmasın diyerek yazılarınızi bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük Bloğu,

      Yıldırmasın vallahi.. nekaldı elimzde şöyle kanat açıp yükselmemize izin veren zaten..burayı da boşlarsak o-hooo...fena olur :-)

      Teşekkürler ve sevgiler

      Sil
  7. Nehir'e Alah zihin açıklığı versin.

    Selin keyifle tadını çıkartsın İspanya'nın.

    Anneciğinize "geçti geçti" diyelim gelmiş geçmiş olsun.

    Sana da kocaman bi hoşgeldiiin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,

      Selin tadını çıkartıyor İspanya'nın :-) Ben de kendimi zapteyliyorum "geri dönnnnnn" çığlığı atmaksızın askjakshajks

      Sevgiler sana kocaman

      Sil